Service aanvraag
Mededeling:
Alle service aanvragen worden geregistreerd en in behandeling genomen. Mocht een bezoek van een servicemedewerker noodzakelijk zijn, dan wordt dit z.s.m. ingepland.
Door bij Tase Wonen & Slapen te kopen heb je jouw aankoop gedaan bij een CBW-erkende woonwinkel. Op al jouw aankopen zijn de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing. Deze voorwaarden heb je bij aankoop van ons ontvangen en kun je bovendien hier terugvinden.
Tase Wonen en Slapen doet zijn uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij proberen producten van kwaliteit voor een scherpe prijs te leveren. Helaas kan het toch nog weleens voorkomen dat je tegen een probleem aanloopt of een beschadiging of een defect in het product constateert.
Wij adviseren je dan zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen.
All-in-house Garantieplan
Heb je bij aankoop All-In-House Service afgesloten?
Indien je bij aankoop All-In-House Service hebt afgesloten, dan heb je recht op 5 of 7 jaar volledige garantie. Jouw service melding dien je dan gelijk aan te melden bij All-In-House B.V. Tel. nr: 055-3575411. All-In-House B.V. maakt direct een afspraak met je voor herstel. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.
Je hebt geen All-In-House Service afgesloten?
Indien je geen All-In-House Service hebt afgesloten, dan is de 2 jaar CBW garantie van toepassing mits anders op de koopovereenkomst is aangegeven.
Wat gebeurt er na het invullen van de service aanvraag?
Tase Wonen & Slapen beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantievoorwaarden. Je ontvangt vervolgens een ontvangstbevestiging, waarin de afhandeling van jouw servicemelding wordt aangegeven.
Indien de serviceaanvraag gegrond is, conformeert je je aan de CBW-productgarantie:
De garantie is standaard 2 jaar:
- In de eerste 2 jaar krijg je de volledige kosten vergoed voor reparatie of vervanging, inclusief vracht- en voorrijdkosten tenzij anders overeengekomen.
De jaartelling gaat in op het moment van leveren van jouw meubelen. Elk jaar telt 365 kalenderdagen m.u.v. schrikkeljaren die 366 dagen tellen. Het aantal verstreken kalenderdagen sinds levering bepaalt in welk jaar na aankoop de garantiemelding afgehandeld wordt.
Tip: Versnel de afhandeling van jouw service aanvraag.
- Voeg duidelijke foto’s toe. Bij voorkeur een foto van het product en 1 of meerdere detailfoto's van het probleem. Let erop dat elke foto maar 3MB groot mag zijn.
- Beschrijf uitgebreid het probleem. Hoe is het probleem ontstaan? Gebeurde er iets specifieks?
- Beschrijf de beschadigde plaats duidelijk. Waar doet het probleem zich voor? Op een specifieke plaats?
Zodra jouw aanvraag binnen is, gaan wij ermee aan de slag. Het is mogelijk dat wij, voordat we de ontvangstbevestiging met de uitslag van jouw aanvraag sturen, alvast telefonisch contact zoeken om eventueel extra informatie van je te krijgen over deze aanvraag. Vermeld dus duidelijk alle relevante informatie en bovendien een telefoonnummer waarop je (meestal) goed te bereiken bent. Dit versnelt de afhandeling van de aanvraag.
Alvast bedankt voor het nauwkeurig invullen van het formulier. Wij gaan zo spoedig mogelijk met jou op zoek naar een passende oplossing.