Het goed onderhouden van nieuwe meubelen kan de levensduur van deze meubelen aanzienlijk verlengen. Zoals men vroeger al zei: “Als je zuinig bent op je spullen, gaan ze langer mee”. Natuurlijk moeten meubelen wel gebruikt worden, maar door ze goed te onderhouden, houd je ze wel langer mooi.
Advies bij aankoop
Bij een aankoop in onze showroom geven onze adviseurs je daarom tips en advies om jouw meubelen in topconditie te houden door middel van vuilwerende behandelingen, specifiek advies voor de meubels die jij van plan bent om aan te schaffen en zijn diverse onderhoudsmiddelen uit voorraad verkrijgbaar. Ook vertellen zij je over de CBW-voorwaarden, want bij Tase Wonen & Slapen koop je bij een CBW-erkende winkel. Lees hier meer over de CBW-voorwaarden.
All-In-House garantieplan
Voor zitmeubelen in leder, lederlook of textiel is het zelfs mogelijk om aanvullende garantie aan te schaffen om zo nog langer gegarandeerd te zijn van een meubel in goede vorm. Lees hier meer over onze “All-In-House” service.
Belangrijke extra informatie
Voor een aantal soorten meubelen geldt extra informatie over het onderhoud. Lees via de links hieronder meer over de verschillende soorten meubelen.
Aanvullende onderhoudsinformatie zitmeubelen
Aanvullende onderhoudsinformatie gestoffeerde meubelen
Tase Wonen & Slapen selecteert alleen merken en meubelen van hoge kwaliteit en aanzien. Ondanks deze hoogste mate van zorgvuldigheid kunnen er situaties zich voordoen dat je aanspraak moet doen op garantie.
CBW-garantie
Tase Wonen & Slapen is CBW-erkend. Dit houdt in dat je aankoop vanaf de allereerste aanbetaling van extra zekerheden is voorzien. De drie belangrijkste CBW-garanties:
- Minimaal 2 jaar productgarantie
- Veilig aanbetalen, zonder risico’s
- Onpartijdige klachtenafhandeling
Meer weten? Je leest er meer over op onze pagina “CBW-erkend”.
All-In-House garantieplan
Daarnaast biedt Tase Wonen & Slapen bij aankoop van nieuwe zitmeubelen in leder, lederlook of textiel het aanvullende “All-In-House”- garantieplan. Hierbij sluit je een aanvullende garantieperiode af voor jouw nieuwe bank inclusief de juiste onderhoudsmiddelen om deze in topconditie te houden. Meer weten? Lees het op onze pagina over het “All-In-House-garantieplan”.
Goed onderhoud is een must
Door je meubelen goed te onderhouden kun je de levensduur van deze meubelen aanzienlijk verlengen. Het is zoals men vroeger altijd zei: “Als je zuinig bent op je spullen, gaan ze langer mee”. Natuurlijk moeten meubelen wel gebruikt worden, maar door ze goed te onderhouden, houd je ze wel langer mooi. Lees hier meer over onze “onderhoudsinformatie” voor diverse meubelen en meubelsoorten.
Showroommodellen
Meubelen gekocht als een zogenoemd “showroommodel” hebben afwijkende garantievoorwaarden. Tase Wonen & Slapen beperkt geenszins jouw wettelijk recht op garantie, maar doordat deze producten voor een gereduceerd tarief aangeboden worden nadat deze in onze showroom dienst hebben gedaan als zijnde proefproduct zal de hier slechts tot het afgesproken aankoopbedrag garantie geboden worden en kan dus geen volledige vervanging geboden worden onder de garantievoorwaarden.
Service-aanvraag
Is er toch een probleem ontstaan met een van jouw aangekochte meubelen? Ga dan naar onze “Service-aanvraag”-pagina. Vul hier alle informatie in die benodigd is en onze adviseurs nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Verzending per post
Bestellingen van kleine artikelen worden verzonden met PostNL, een vervoerder met een uitgebreid netwerk in Nederland. Er wordt na overdracht aan PostNL een track & trace code verzonden per e-mail, zodat je precies kunt volgen waar je pakket zich bevindt en wanneer het pakket wordt bezorgd.
Verzending via bezorgdienst
Zijn de artikelen te groot om per pakketpost te verzenden, dan worden ze geleverd door de eigen Tase Wonen & Slapen bezorg- en montagedienst of een gespecialiseerde vervoerder. Er wordt op werkdagen een afspraak gemaakt wanneer de bestelling in ontvangst kan worden genomen.
Tip: controleer vóór je een bestelling plaatst of de meubels door deuren en trappen passen. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht.
Afhalen in Tase Wonen showroom
Het afhalen van producten in onze showroom is altijd mogelijk én altijd gratis. Er bestaat de mogelijkheid om kosteloos een aanhanger te lenen om de bestelde artikelen naar huis te transporteren, vraag hiernaar bij ons verkoopteam.
Kijk voor de actuele verzendkosten bij de uitgebreide bezorginformatie
AUP lycra black fit.sh 090/100x200/220
Maak een afspraak
Via onderstaand formulier kun je aangeven dat je graag een afspraak maakt met één van onze adviseurs. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Via een persoonlijk gesprek worden dan alle wensen en mogelijke ideeën besproken.
- Veilig online betalen
- Bezorging in heel Nederland
- 14 dagen retourrecht
- Gratis afhalen in de winkel